Still in Córdoba.. - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Renée Feijen - WaarBenJij.nu Still in Córdoba.. - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Renée Feijen - WaarBenJij.nu

Still in Córdoba..

Blijf op de hoogte en volg Renée

18 Maart 2014 | Argentinië, Córdoba

Heeee allemaal!

Ik dacht ik ga eens wat op deze site plaatsen! Veel nieuws maak ik eigenlijk niet mee aangezien ik hier nu al langer dan 4 maanden zit maar toch leuk om een update te schrijven dacht ik..

Heb helemaal mijn plekkie hier!!
Op dit moment zit ik nu doordeweeks druk aan mijn stage opdracht want die moet over een kleine 2 maanden af zijn.. in Spaans en Engels!! :| Begin mei ben ik klaar met stage en dan zal ik hier mijn scriptie presenteren voor de 'marketing managers'. Spannend!!!
Zoals jullie weten gaat mijn onderzoek over de klantenperceptie van de belangrijkste klantengroep; de supermarkten! Hun mening is natuurlijk het hoofdgedeelte van mijn onderzoek en op dit moment wacht ik op antwoorden van interviews.. Daarnaast werk ik aan de interne en externe marktanalyse van het bedrijf!


Naast mijn stage gaat alles top. In Februari heeft het veel geregend maar nu schijnt lekker de zon en is het tussen 25-30 graden. Kan me de kou niet meer zo goed voorstellen.. In mijn huis is het heel gezellig, doordeweeks wat chillen en samen eten en in het weekend feestjes en tripjes maken! Afgelopen weekend zijn we naar een strand geweest en was mijn gezicht zo rood als een kreeft, de dag erna op stage heeft iedereen me uitgelachen. Ik voelde me zo stom! Daar komt die Nederlandse weer die er geen zak van snapt.. Haha

De tijd gaat opeens zo snel. Over 6 weken komt Lindsay uit Nederland naar Córdoba! Dan gaat ze 2 weken Spaans bijspijkeren en gaan we samen reizen met Erika en een Duits meisje van hier. Heel veel zin in, maar ook wel gek dat het dan allemaal al bijna voorbij is. Hoewel ik er ook echt naar uit kijk iedereen weer te zien!

Komend weekend gaan we naar La Cumbre om te paragliden in de bergen! (Sorry mama) En volgend weekend ga ik naar Buenos Aires..

Dus...... Word vervolgd!

Dikke kus voor iedereen! X

  • 18 Maart 2014 - 20:06

    Ellen:

    Wat zeg je me daar?????? Paraglyden?????? Nee toch zeker???? Ahahahhah hopelijk blijf je niet in de lucht hangen....

  • 18 Maart 2014 - 20:17

    Marion:

    Hey Renee super leuk dat je zo'n fijne tijd hebt. Wat je gehad hebt neemt niemand je meer af. Is een super ervaring die je op doet. In The pocket! Geniet nog van je tijd daar, want het gaat nu snel. Dat zal mam trouwens wel niet met me eens zijn. Veel plezier. En trouwens ik vind het ook leuk je snel weer te zien hoor. Xxx

  • 19 Maart 2014 - 09:47

    Nonkel Wimpie:

    Ha die lieve muis het doet me goed dat je zo'n fijne tijd hebt. Zuig het leven daar op geniet elke minuut leer ervaar deel. Jij bent nu al een rijk mensenkind met zoveel indrukken en ervaringen die je mag en kunt opdoen. Denk niet teveel aan thuis dat komt later wel weer nu vooral GENIETEN. Ben benieuwd en kijk uit naar je stageopdracht. Dus ik hou me aanbevolen om te lezen.
    Liefs met een dikke knuffel!

    Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 April 2014

Afgelopen weken..

18 Maart 2014

Still in Córdoba..

12 Maart 2014

Hallo allemaal!
Renée

Hi allemaal! Ik zit voor 6 maanden in Argentinië voor mijn afstudeerstage en ga vervolgens een reisje maken door Noord-Argentinië, Bolivia en Peru! Op dit moment zit ik al 4 maanden in Argentinië en bedacht ik me om op deze manier iedereen op de hoogte te houden van mijn laatste avonturen de komende maanden! Dus... tot spreeks! X Renée

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 2274

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: